Vi skal gemme dine data i mindst 5 år fra den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse - jævnfør krav fra myndighederne
Når du tilmelder dig kurset, giver du samtidig tilladelse til, at dine indtastede personoplysninger opbevares sikkert med det formål på et senere tidspunkt at kunne genskabe et eventuelt mistet kursusbevis mod et gebyr. Du kan altid kontakte os og få dine oplysninger slettet.
Bekræftelse
Efter din tilmelding, modtager du en bekræftelse på tilmeldingen til den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse.
Når du har gennemført uddannelsen, modtager du et kursusbevis, der bruges som dokumentation over for Arbejdstilsynet for gennemførelse af den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse. Det er derfor også et krav, at man er til stede i samtlige undervisningstimer.
Fakturering
Ca. 14 dage før kursusstart, modtager du en faktura.
Afmelding eller flytning til andet kursus
Vi gør opmærksom på, at tilmeldingen er bindende og afbestilling skal ske skriftligt.
Antal deltagere
Kurset gennemføres med minimum 8 kursusdeltagere og med max. 20 deltagere.
Erstatningsbevis
Hvis du mister din kursusbevis, fra dit lovpligtige arbejdsmiljøkursus, vil vi naturligvis gerne være behjælpelige med at udstede et erstatningsbevis. Det kræver dog, som minimum, at man ved, hvornår man var på kursus - gerne årstal, og kursussted.
Desuden koster det et gebyr på kr. 250 ekskl. moms.
Afmelding eller anden ændring skal altid ske skriftligt.
Kontakt os for et tilbud I vælger sted - og der kan maksimalt være 20 deltagere på holdet.
Prisen omfatter forberedelse, undervisning og kursusmaterialer, herunder det særlige deltagermateriale, som vi stiller til rådighed, men ikke deltagernes evt. frokost, leje af lokaler m.m. samt underviserens befordrings- og opholdsudgifter, som beregnes særskilt.
Kontakt APROPOS kommunikations ApS arbejdsmiljøuddannelse på telefon 70 22 45 30.
Bestilling af firmakursus skal ske minimum 1 måned før kursets start.
Der tages forbehold for ændringer af deltagerafgifter, momsregler, administrationsgebyrer og kursustider.