APROPOS kommunikation ApS er godkendt og certificeret af Arbejdstilsynet og Danmarks Akkrediteringsinstitution som udbyder af den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse
Få styr på Din tid

Få styr på Din tid

.. om prioritering og planlægning i hverdagen

Kender du det : En super travl arbejdsdag - måske med overarbejde - ender alligevel med en følelse af, at du ikke rigtig har nået noget?  Og slet ikke det der stod på "to-do"-listen!

Mange planlægger og laver lister i ét væk. Er hele tiden i gang med et eller andet, eller har dårlig samvittighed over noget. At de kommer for sent hjem til børnene og går for tidligt fra arbejdet. At de burde nå mere i løbet af sådan en dag. Sådan behøver det ikke være. Lær at planlægge din tid på arbejdet og din arbejdstid med udgangspunkt i din egen hverdag.
 

Lær om:

  • Hvad er egentlig vigtigst? Og Hvorfor?
  • Overspringshandlinger - de kan også være gode
  • Fokus, fokus, fokus
  • Sådan prioriterer du
  • Det enkle Planlægningsværktøj
  • Fra Fight til Flow

Har du tid ??



Tilmelding til nyhedsbrev